Äta bör man annars dör man
Ni som följer mig på insta har nog redan sett allt jag har förtärt under helgen. Speciellt helger blir alltid en himla massa mat för mig. Alltid någonting nytt. Jag har någon förkärlek till mat, blir helt lyrisk och är lite glupsk :). Förrätten och huvudrätten trollade M fram och jag råkade göra två efterrätter... en jordgubbstårta baserad på bland annat kokosolja, cashewnötter, mandlar, honung och jordgubbar och en chokladmousse på banan, avokado, kakao, honung och några matskedar kokosmjölk. Gissa om vi rullade fram sen?
Dessa "langos" lagade vi till brunch i helgen. Så himla lätta och goda!
När jag gick utanför dörren idag möttes jag av metervis fjärilskonfetti, var tvungen att föreviga ögonblicket. Så himla fint!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress