It takes a big heart to teach little minds
Har ju glömt att visa den snygga ryggsäcken och pennfodralet som jag beställde från Malene Birger, jag är sååå himla nöjd! För det första för att den är så snygg! Men också för att det är så himla skönt att springa runt med ryggsäck efter alla dessa år med enbart handväska! Hett tips!
 
Jag har dock gjort två nya hål eftersom den var lite lång i remmarna :)
 
 
Har även fått lite dille på att måla porslin, dock måste jag öva lite på min handstil (!) haha men jag gjorde en jobbkopp till mig själv (den ovan) och sen en till M :)
 
Annars var helgen helt magisk! Vi började lördagen med att kolla på Sverige - England på en stor bildskärm på Å-baren, där beställde vi även lite god lunch och efter förlusten gick vi vidare till UniQuest Escape Room och tog oss igenom SAW-rummet! Alltså det var så kul! Vi fick mersmak och tänker göra det till en tradition nu, nämligen att åka runt och ta oss igenom olika escape rooms. Googla/youtuba så förstår ni lite mer.
 
Det låter helt makabert men allt började med att vi fick en gympapåse över våra huvuden, sedan blev vi inledda i ett rum och fastlåsta i handbojor. Sedan hade vi 60 minuter på oss att ta oss loss och genom olika uppdrag/ledtrådar få fram koden för att slutligen ta oss ut genom dörren! Kör man fast kan man alltid be om hjälp, så får man ledtrådar från de som jobbar där genom högtalaren. Kan inte beskriva hur spännande, pulshöjande och galet kul detta var! Efter denna aktivitet tog vi oss vidare till Pinchos och beställde massa mat / drinkar och sedan avslutade vi kvällen på Shotluckan. Hur mysig heldag som helst <3
 
Söndagen startade med en frukost på mitt favoritfik, sedan promenerade vi till 4H och glodde och klappade på en massa söta djur. På eftermiddagen umgicks jag lite med världens finaste systerdotter, hon är så klok så att det inte finns ord. Två barre och redan klok som en liten uggla.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress