Birkenstock & Washologi
 
Ni är så himla söta som kikar in här även fast jag inte har uppdaterat på flera veckor <3. Igår kom mina snygga skor från Birkenstock. Jag valde modellerna Madrid big buckle och Arizona metallic copper. Jag kan verkligen rekomendera dessa till alla som jobbar inom något företag där inneskor är ett måste! Hur fula är egentligen inte innetofflor? Därför måste man göra det bästa för att lyxa till det lite. Båda är superfina på, så jag kunde inte välja att endast behålla ett par. Båda är i skinn :).
 
Sedan måste jag även tipsa om detta kit (linnevatten) från Washologi som man kan spruta antingen i rummet eller på kläderna så doftar det ljuvligt! Älskar alla dofter i detta lilla kit, perfekt om man är en sådan där med beslutsångest och inte kan välja endast en doft ;).
 
Jag har iprincip sovit heeeeela dagen. Har haft halsfluss (eller något förkylningsvirus) eftersom penicilinen inte verkade, därav har det varit knäpptyst på bloggen. Och så har jag världens förkylningsblåsa vid visdomstanden haha. 
 
Det har hänt så mycket i mitt liv på senaste och det kommer även hända väldigt mycket under 2018, kommer uppdatera allt eftersom :). Nu ska jag laga lite mat och sedan gå och vila igen, är helt seg. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress