Blogglistan: 15 frågor
 
  1. Har du något smeknamn?
    Jessi, Jessie, Jessan och Jess. Hela mitt förnamn används bara av folk som inte känner mig bra :). Känns därav lite som någon skäller mig på mig när någon säger Jessica haha.
  2. Har du något konstigt du alltid behöver göra? 
    Dunkar mig själv i rygger tre gånger om jag råkar gå på en A-brunn, toalettrullen måste vara åt rätt håll, ändrar den även hemma hos andra om dom har den "fel" haha. Gör massa konstiga saker hela tiden.
  3. Andra måsten?
    Inte vad jag kommer på just nu ;)
  4. Några lyxvanor?
    Vill ha kvalitet i det mesta, men skulle nog inte säga lyxvanor? 
  5. När ingen ser, vad gör du då?
    Springer runt halvnaken hemma.
  6. Vad stör du dig på hos andra?
    Folk som snackar skit om andra, trycker ned och röker.
  7. Vad är din sämsta sida?
    Att jag ältar mycket. Tex. om jag sagt något till någon kan jag älta det i timmar efteråt "skulle jag ha sagt sådär verkligen?" osv. saker som är gjorda och jag inte kan ändra på.
  8. Vad är din bästa sida?
    Mitt energiska sätt att uppskatta saker i livet på. 
  9. Vilken sida av sängen sover du på?
    Höger sida...
  10. Vad gillar du för filmer?
    Action, action och action. Men även smarta filmer med bra handling. Har svårt för amerikansk tonårshumor/komik och tjejfilmer.
  11. Gråter du ofta?
    Jag är rätt känslig, men skulle nog inte säga att jag gråter ofta.
  12. Finns det något du säger åt andra att göra men inte gör själv?
    Jag är bra på att peppa andra att tro på sig själva, men har lite svårt att peppa mig själv i samma situationer.
  13. Vad sjunger du när du står i duschen?
    Jag sjunger aldrig i duschen, tyvärr... haha.
  14. Vad önskar du dig mest just nu?
    Att jag hoppar på något av jobben jag fått och trivs!
  15. Vilken maträtt är din favorit?
    BRA sushi. Inte "vanlig" från Sushi Yama-liknande ställen utan sån där lite lyxigare tänk från Kasai eller Sticks 'n' sushi! Yum.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress