Sequin
 
Den här klänningen beställde jag precis hem. EN potentiell klänning till Heddas bröllop i maj! Sitter den lika bra på mig är den ju helt oerhört bedårande.
 
Annars har jag lyxat till det idag med att plocka och färga bryn och fransar <3. Nu är jag helt slut som artist efter en halv dag med eleverna efter påskledigheten haha. Tänkte ta en power nap!
 
 
Råkade även klicka hem denna skönhet. Den påminner vääääldigt mycket om min examensklänning (som ser ut såhär fast är hellång) men denna har öppen rygg och en betydligt bättre längd på just mig. Älskade verkligen min examensklänning, så denna kanske också kan vara en potentiell klänning till bröllopet? Håller tummarna att någon av dem ovan passar på mig (helst båda hihi).
 
Om någon är sugen på en långklänning så tänkte jag sälja min vackra examensklänning! Iochmed att jag snart nästan har två likadana. Hojta till isåfall innan jag lägger upp den på Tradera :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress