Kuddinspiration

Chhatwal & Jonsson

 Kuddfodralen hittar du bland annat hos Sleepo
 

Svenskt Tenn

 
 Kuddfodralen hittar du hos Svenskt Tenn
 

Christina Lundsteen

 Kuddfodralen hittar du bland annat hos Christina Lundsteen
 

Classic Collection

Kuddfodralen hittar du bland annat här
  

Day Birger et Mikkelsen Home

 Kuddfodralen hittar du bland annat hos Royal design
 
Godmorgon :). Jag har egentligen hur många märken som helst att tipsa om, men när jag började göra iordning detta blogginlägg upptäckte jag att det blev på tok för långt! Dessa är i alla fall mina favoritmärken när det kommer till kuddfodral. Hoppas du hittade någon favorit!
 
Idag tänkte jag testa mig fram och göra glutenfria pepparkakor. Måste ju ha koll på bästa receptet sen när 1:a advent närmar sig ;)  
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress