FRI-YAY!
 
Idag kom min LYKO beställning, jag passade ju på att shoppa lite när dem hade 25% :). Köpte bland annat två st av min favorit foundation från Glo-minerals och typ världens bästa ögonbrynspenna från Pixi
 

Favoritpryl i hemmet just nu:
Mitt rosa sammetsöverkast.

Här får jag bäst inredningsinspiration:
Instagram.

Min favoritmöbel:
Min säng.

När väcktes mitt intresse för inredning?
Har älskat inredning så länge jag kan minnas, fixade alltid till i mitt tonårsrum ;)

Drömköp:
Just nu spegeln från Gynning Design (och en Sarfatti från Flos).

Mitt senaste köp i inredningsväg: 
En Gloria ljusstake att hänga i fönstret.

Bästa inredningsbutik:
Royal Design.

Något jag behöver?
Spegeln från Gynning Design haha.

Vilken möbel skulle aldrig få stå i mitt hem?
En klassisk kontorsstol.

The big no no enligt mig: 
Blandning av olika träslag.

Vilken blomma gillar jag mest:
Vita rosor och pioner.

Om jag fick köpa precis vad jag ville skulle jag köpa? 
En sekelskiftesvåning.

Hur ser det ut hemma hos mig?
Vitt, grått, rosa, marmor, mässing.

Vad skulle jag helst vilja rusta upp?
Min lägenhet är 4 år gammal, så det finns inte så mycket att rusta upp, men jag skulle vilja byta bänkskiva och badrumsgolv. Badrumsgolvet är det där klassika svarta som finns i alla nyproduktions lgh.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress