Fredagslista - Om jag...

Om jag blev tvungen att byta namn skulle jag heta:
Joline eller Enya. Bara för att.

Om jag fick en bebis idag skulle hen heta:
Tjej: Alice, Céline, Enya, Joline, Novalie eller Vendela :) 
Kille: Alexander, Calvin, Charlie, Christoffer, Dominic, Elliot, Elton, Gabriel, Joel, Liam, Love, Ludvig, Matteus, Maximilian, Melwin, Nelion, Nelix eller Vincent.

Tanken är att jag ska föda ett helt fotbollslag, är väl rätt uppenbart? haha. Finns alltför många vackra namn.

Om jag fick byta ansikte med en kändis skulle jag:
Byta med någon VS ängel kanske... Elsa Hosk?

 
Om jag kunde spela ett instrument jättebra skulle jag:
Spela fiol.
 
Om jag bara fick lyssna på ett band resten av livet skulle jag: 
Lyssna på Ed Sheeran.
 
Om jag kunde skapa mitt eget drömplagg skulle jag:

Då skulle jag designa min egna bröllopsklänning och en snygg vinterjacka som jag aldrig frös i. 

Om jag kunde få uppleva en dag en gång till skulle jag: 
Gå tillbaka i tiden och förhindra pappas olycka.

Om jag kunde ändra en av mina egenskaper skulle jag: 
Inte vara lika känslofull.

Om jag skulle byta jobb imorgon och göra precis vad jag ville skulle jag:

För att göra skillnad i världen: Vara president då jag är så arg över hur ansvarslöst världen styrs (eller inte styrs?) idag. Jobba på Sida för att kunna göra skillnad eller jobba som skolkurator för att finnas till som ett stöd.
För att göra något harmoniskt: Öppna ett eget café där varje bakelse/bröd är gluten- och laktosfria samt smakar himmelskt förstås. Tycker att detta utbud saknas idag. Skulle även vara så mysigt att bara stå och baka. 
För att hålla på med något inom design: Sälja fastigheter tillsammans med Fredrik Eklund. Han säljer, jag inreder ;), äga en hotellkedja där jag skapar hela konceptet eller som designer och designa vackra klänningar!

Om jag hade en superkraft skulle det vara: 
Att allt jag rörde på läkte. Sjukdomar, nervtrådar, sår och så vidare.

Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv skulle jag: 
Bo i Stockholm.

Om jag bara fick äta en rätt varje dag resten av veckan skulle jag: 
Utan tvekan enbart äta tacos.

Om livet tog slut på söndag skulle jag:
Jag är så oerhört rädd för döden. Jag hade skämt bort min familj sådär rejält och bara öst kärlek över dem. Inser genast att min familj är det absolut viktigaste jag har <3.

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress