Vegotacos i hjärtsalladsblad
 
Idag till lunch blev jag sugen på tacos, så jag gjorde iordning en enkel variant på sojafärs och lök som jag sedan la i hjärtsalladsblad och toppade med gräddfil och salsa. Så enkelt och så gott! Jag tycker även hjärtsalladsblad är så himla söta!
 
Annars har jag inte gjort många knop idag. Ringde tillbaka till jobbet och frågade om deras löneförslag, så har suttit och väntat typ hela dagen på att de ska ringa tillbaka, då kvinnan satt i möte. Nu känns det lite mer som att de ringer upp imorgon eftersom klockan närmar sig 16 :). Håll tummarna att jag blir tillfredställd med lönen, annars kommer jag tacka nej... igen! 
 
Trodde även att min julklänning skulle komma idag, men den dykter nog upp imorgon :). Har även ett par svarta klackar att hämta ut som jag ska ha till min examensklänning. Dock börjar jag fundera på om jag ska ha ett par svarta byxor och en blus istället för långklänning, vill inte känna mig för uppklädd haha. Eller finns det något som heter för uppklädd förresten? :)
 
Jag har även suttit och googlat lite på vad jag eventuellt ska använda mitt friskvårdsbidrag till (som går ut sista december) är sugen på vattengympa, hot yoga, yoga eller pilates, kan inte riktigt bestämma mig :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress