Snygga stolar
 
Åh snart är det jul! Det pirrar i hela kroppen. Idag fick jag också besked att om jag vill, så har jag fått en tjänst som jag sökt, men den har tyligen hunnit förändrats lite på vägen haha. Så jag är så velig om jag ska ta den. Allt känns superbra förutom att den blev 50% istället för 100% pga. deras budget. Så en drömtjänst på 50%, vad gör man? Dock vill jag ju ha en mjukstart, jag vill vara här och jag kommer ha chans att jobba extra om jag vill. Denna tjänst är förlagd till förmiddag vilket också är superbra. hmm.. 
 
Nu över till något helt annat. Visst är dessa stolar helt underbara? Det är en nyhet hos ELLOS, jag har dock inte sett dem på hemsidan ännu, så tror att de kommer till våren, ser så mycket framemot alla vårnyheter!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress