Mobil-fria-dagar
 
Jag har bestämt mig för att ha några socialamedier- och mobilfria-dagar lite då och då. Vad gör jag då här tänker ni?
 
Jag ville bara visa vad jag har haft för mig igår och lite idag haha. Letat klinkers och hittat klinkers, letat och hittat fönsterlampor (inte till mig), fått upp min spegel <3 och mässingslisten runt listen igen... förut satt den provisoriskt men nu sitter den fastnitad... skulle även fått upp min taklampa (vinsten jag bloggade om förut) men vi fick verkligen inte upp den lampan i hallen... så måste komma på någon smart idé... för upp ska den! Den gav verkligen ifrån sig världens vackraste sken.
 
Sedan har jag såklart passat på att äta en massa god mat och frukost såklart ;)! Då mår man <3
JUNITJEJ

Så gott det ser ut!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress