Vinst @ Jotex
 Kuddfordral här
 
 Plafond här
 
Förra året vann jag lite pengar att shoppa för hos Jotex. Jag klickade bland annat hem en matta då. Jag har sedan dess haft lite vinstpengar kvar på mitt jotexkontot. Idag bestämde jag mig för att sätta sprätt på de pengarna och det räckte precis till en taklampa och två kuddfodral. Jag tyckte att kuddarna såg lite lyxiga ut och det är ju alltid kul med lite nya kuddfodral! Plafonden tror jag blir perfekt i min hall, jag har länge letat efter en liten taklampa att ha i hallen (trivs inte med den som hänger där just nu). Detta blev alltså lite måndagslyx :)
 
Nu håller jag på att laga lite sen lunch samtidigt som jag städar för fullt här hemma, tänkte lägga ut lite bilder på mina nya köksstolar imorgon <3
 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress