DIY - Sammetsstol
 
En bildbomb på mina nya stolar från Åhléns. Dessa stolar är verkligen hur underbart sköna som helst att sitta i. Sammetsstolarna har egentligen svarta ben och finns att klicka hem här. Jag kände att de svarta stolsbenen inte passade in här hemma och visste inte vad jag skulle ta mig till. För jag gillar ju dem i de stora hela. Sen fick jag en snilleblixt och kom på att jag kunde spraymåla benen i guld. Tror dem kanske tillochmed skulle göra sig ännu bättre i silver! Det är en smaksak.
 
Jag är så himla rolig när jag är ute och shoppar och passar alltid på att flörta till mig rabatt, eller flörta och flörta. Det är verkligen inte svårt att få rabatt, krävs bara att man frågar lite vänligt (och man får oftast ett ja om det står en manlig expedit framför näsan) ;D. Det gäller ju att vara smart och ekonomisk!
 
Jag är hursomhelst supernöjd över mitt DIY-pyssel, nu ska jag fortsätta att städa och möblera om här hemma :)
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress