Spegel, spegel på väggen där...
 
Jag har varit sjuk i influensa nu i sju dagar, vissterligen har jag varit dum och gått ut trots feber (och blivit värre). Varit på anställningsintervjuer, klippt mig osv... Berättar mer om det på måndag. Jag vet inte om det är farligt att gå med feber så länge, för nu ilar det i hela hjärnan på något konstigt vis. Ikväll ska jag därför BARA ligga i sängen och ta det lugnt. Hoppas verkligen att jag får energin tillbaka snart... Min frisör såg direkt att jag mådde dåligt, tydligen syns även sånt i håret, så himla märkligt. Jag har dock varit exremt dålig på att få i mig näringsämnen så det är väl inte så konstigt egentligen.
 
Den här spegeln är nog det finaste jag äger, det gör ont i hela mitt hjärta att jag har fått den. För den är alldeles för mycket. Kan inte i ord beskriva hur glad jag är. Sådär arg-glad lycka. Arg för att jag har fått den och lycklig och mållös för den fina tanken. Så en miljontriljon tack till människan med guldhjärta (som alltid kommer ha ett speciellt avtryck och plats i mitt hjärta). <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress