Skaldjursgryta & DKNY
 
Matkoma! Har precis varit ute och ätit, jag tog en skaldjursgryta, fy så gott det var. Många undrar vad jag fick i present. Eftersom jag nästan bara önskat mig presentkort fick jag en massa presentkort på inredningsbutiker. Förutom presentkort fick jag Klöverljusstaken från Svenskt Tenn, som jag visade i ett inlägg häromdagen.
 
Sedan fick jag även den här väskan ovan som jag blev helt kär i när jag "provade" den på Åhléns, verkligen superkvallé! Tusen gånger finare i verkligheten, åh vad jag älskar den :). Jag fick även en sådan här mixerkanna i stål från Margrethe och rostfri skål, kommer använda dem flitigt, speciellt mixerkannan! Undrar varför jag inte köpt dem själv tidigare :). Jag vill ju bara ha rostfritt eller porslin (ej plast). Justja sedan fick jag pilotglasögonen betalda! Är i alla fall suuupernöjd! <3
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress