It's my birthday
 
Vaknade upp som tant. Trettio år. När jag var i mina ungdomsår (haha) ansåg jag att 25 var huuur gammalt som helst. När jag sedan själv fyllde 25 tänkte jag "Va var det bara det här?". Nu sitter jag här på min 30-årsdag med 30-årskris samtidigt som jag känner mig som 17! Hur går ens detta ihop. Åldern är bara en siffra aiight?
 
Jag fick precis ett sms om blombud <3 och kl 13 ska tydligen min faster komma och lämna en present. Och ikväll ska jag ut på restaurang... Vildare än så blir det inte idag.
 
Innan jag somnade igår sved det som tusan i mina öron, har problem med exem typ. Som tur var fick jag några öron/ögon-droppar samtidigt som jag hade halsfluss förut som jag droppade i örat igår kväll och imorse (någon antibiotika-blandning). Hoppas på att det skall hjälpa!!!!
 
Nu tänkte jag gå ut på en promenix!
Joanna-livet med Aspergers syndrom och Bipolär sjukdom typ 2

Grattis är min tur på Fredag:D

Svar: Tack! Grattis i förskott :) <3
jeyasstil.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress