Blått är flott!
 
Idag när jag vaknade kunde jag inte gå, knappt sätta mig upp ur sängen. Kändes som ryggskott! Sjukskrev mig från jobbet och ringde 1177, husläkaren och rygg akuten. Slutade med att jag fick en akuttid hos en naprapat på rygg akuten, där knäckte han min rygg, gav mig massage m.m. Tydligen hade jag blivit "böjd" åt vänster. Antingen ramlat eller lyft något tokigt åt det hållet. Så ska äta smärtstillande i ett par dagar nu och hoppas att allt knäckande gjorde susen :).
 
Dessa två klänningar fyndade jag hos ASOS idag, 480 kr för båda två inklusive frakt. Så 240 kr styck är dem väl allt värda om dem sitter som en smäck? Dock är det en bröllopsklänning (gäst) som jag egentligen är ute efter, men inte hittat någon jag fallit pladask för ännu! Börjar dock bli lite bråttom :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress