"Women should never go without earrings. Passing on them is an opportunity missed."
Lily & Rose
 
Beskriv din höst med tre ord!
Förväntansfull, fri & förhoppningsvis mysig.
 
Hur mycket gillar/ogillar du om hösten till skillnad från de övriga årstiderna?
Hösten är en utav de bästa årstiderna!
 
Vad var bäst med sommaren?
Att mamma gifte sig ♥.
 
Spendera hela hösten inomhus eller utomhus?
Både &. Inne & mysa & ute på höstpromenad.
 
Vad kommer du dricka och äta i höst?
Té & kantareller.
 
Vad är bäst/sämst med hösten?
Bäst är alla vackra löv & att man får en anledning att tända massa ljus. Sämst är att det börjar bli kyligare.
 
Hur höstmyser du?
Med filt & tända ljus.
 
Hur ser den optimala höstoutfiten ut?
Höstkappa, snygga boots & en stor halsduk.

Vilken är den bästa musiken för regniga dagar?
Akustisk musik.
 
Hur förbereder du dig inför vintern?
Med en Woolrich parka & en Odd Molly mössa.
 
Ni vet det här med selfies... tycker alltid att jag ser så knäpp ut genom linsen & hittar fel här & där. Jag hade lagt samtliga ovan i papperskorgen, återställde dem till skrivbordet nyss & lägger sedan upp dem här, jag i ett nötskal haha.
 
Jag är förtrollad i örhängen & går inte utanför dörren utan ett par i öronen <3. Dessa är från Lily & Rose! Har även gjort ett tipsinlägg ang. fina höstjackor som nog kommer upp imorgon. Åh vad jag älskar jackor!
 
Ps. Vet ni vad? Idag fick jag höra att jag har en söt röst. Hur man nu har en söt röst... synd att den inte kunde sjunga också :D!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress