What nicer thing can you do for somebody than make them breakfast?
 
Idag hade jag önskat mig den här frukosten. Åt bara lite gröt då jag fick det så stressigt imorse... men i helgen kanske :). Igår blev vårt handledarmöte inställt p.g.a sjukdom, så vi satt kvar med Angelina och tänkte att vi lika bra kunde plugga... MEN vi råkade prata en massa skit i flera timmar istället och fick skrattattacker för ingenting. Dock väldigt trevligt ha ha. Tror vi behöver helg nu.
 
Hur som helst ska jag iväg på handledarmöte nu istället. Och sen har jag beställt hem fredagsmyspåsen från Saluhallen. Denna vecka innehåller den detta: Färska Smögenräkor med klassisk aioli, höstig soppa med uppländsk skogssvamp, Feskarns lättrökta lax, honung- & timjansrostade rotsaker, mangopannacotta med bärcoulis, surdegsbröd från Triller. Hur gott?
 
Sååå trevlig helg <3
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress