Today's & en fredagslista
Kappa Zara / Kjol & blus Gina / Skor Zara / Väska Mango
 
Humör idag?
Tyvärr lite stressad.
 
Detta klär jag mig helst i?
Fina kappor och klackar.
 
Det här gjorde jag igår?
Hade lite torsdagslyx och åt på restaurang, fick manikyr, köpte den guldiga glorian att hänga i fönstret. Den är sååå snygg. Måste visa bild sen!
 
Där har jag ont?
Faktiskt ingenstans alls, men igår hade jag sådan extrem smärta i magen. Jag lovar att jag fick i mig laktos! Kyparen var noga med att poängtera att det minsann inte var gluten på min tallrik. Sen när jag frågade om laktos i såsen sneglade han raskt bort medan han sa " - lakos, du sa väl gluten? nej det är ingen laktos"! haha. Glupsk som jag är hällde jag i mig gräddsåsen ändå, trots min skeptis.
 
Helgens planer?
Carpe diem och framförallt ha sovmorgon. Har jobbat tre helger i rad, så den här helgen känner jag bara för att chilla järnet. Sedan måste jag göra en himla massa måsten städa, tvätta, baka osv. men det är ju rätt kul ;).
 
Nästa vecka ser jag framemot?
Att våra observationer sätter fart. Vilket plugghästsvar ;) men jag vill komma igång med C-uppsatsen sådär på riktigt. Då blir det ett steg närmare "överstökat".
 
Veckans fundering?
Hur världen skulle vara utan krig och hat. 
 
Vad hoppas du händer i helgen?
Att det händer lite sol!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress