Odd Molly goes skidkläder!
 
 
Imorse när jag vaknade såg jag årets första snöflingor, även om snön direkt smälte :). Passande nog låg även denna kollektion i min inkorg. Denna säsong har alltså Odd Molly valt att satsa på en skidkollektion. Dessa plagg ovan finns i en mängd olika kulörer och även mönster. Jag blev lite extra förtjust i undertröjan längst upp. Hur söt är den då inte? Kommer jag köpa något från denna skidkollektion så blir det garanterat den vita söta tröjan :)!
 
Idag när jag kom hem så var jag sååå sötsugen (kom på i efterhand att det var för att jag inte ätit lunch) haha. Så jag blev extremt illamående. Bestämde mig i alla fall för att baka kokostoppar, går ju på fem röda. Kommer dock dröja ett bra tag tills jag bakar igen haha. Jag förstår inte hur jag kan bli sötsugen när jag inte gillar socker! Blir så illamående direkt.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress