Go and chase your dreams, you won't regret it. Anything can happen if you let it...
Vilken dag! Idag var jag först på en utav förskolorna som jag håller på att göra min studie på. Jag observerar/dokumenterar demokratin i deras matsituation. Jag vill adoptera varenda unge, dör så söta dem är. Sedan skyndade jag mig vidare till en arbetsintervju. Jag tackade nämligen nej till det andra jobbet jag fick, då vi inte kom överens om löneanspråket. Egentligen tror jag inte att det handlade om pengar. Innerst inne hoppades jag på att detta jobb skulle ringa mig. Och de ringde tillslut... Igår!!!
 
Så idag bokade vi in en intervju och jag vet inte varför men efter alla intervjuer så tänker jag "men ååååh jag skulle ha sagt det här!". Jag hoppas att de märkte av mitt brinnande intresse. Dock har det ingenting med det jag är utbildad till att göra, men jag känner lite såhär. Jag lever bara en gång. Då ska jag ta alla chanser jag kan. Följa hjärtat och det gör jag nu <3
 
Intervjun var inte stel alls, det skrämde mig lite haha. För jag är en sån som sitter och pluggar kvällen före. Till och med om saker om mig själv!!! Och det finns väl ingen som känner mig bättre än mig själv haha. Allt kändes så himla bra även om de satt med pokerface :). Hoppas att jag utstrålade glädje och att de fick en bild av mig som en nogrann och ordningsam tjej! Isåfall gjorde jag mitt bästa. För även om jag vill ha jobbet så himla mycket, ligger bollen i deras händer nu. Och... det är ju bara dem som går miste om något om de släpper mig nu ;)!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress