Lyxiga adventskalendrar 2017
Jag såg att ELLE hade valt ut sina bästa adventskalendrar, här nedan kommer mina favoriter. Jag vill så gärna ha adventskalendrarna från NYX eller Ciaté! Kan uppdatera inlägget om jag hittar några fler. Åhléns brukar även börja sälja adventskalendrar när julen närmar sig, men skynda för dem brukar säljas slut fort :).
 
Nr. 1. Adventskalender från CIATÉ
Innehåller: Ett nytt nagellack varje dag under december, plus fil och top coat.
Nr. 2. Adventskalender från NYX
Innehåller: Ett nytt läppstift varje dag under december.
Kan köpas här: ASOS
Nr. 3. Adventkalender från SEPHORA
Innehåller: Produkter ur Sephoras egna sortiment
Kommer kunna köpas här: Sephora
 
Nr. 4. Adventskalender från THE BODY SHOP
Innehåller: Olika produkter från The Body Shops sortiment
Kan köpas här: The Body Shop
 
Nr. 5. Adventskalender från RITUALS
Innehåller:Bakom varje lucka i den exklusiva advent kalendern finns en lyxig gåva för att lugna kropp och själ.
Kan köpas här: Rituals
 
 
Nr. 6. Adventskalender från SELFRIDGES
Innehåller: Calendar contains: YSL Blur Primer 10ml, YSL Instant Moisture Glow 5ml, Lancôme Energie de Vie Sleeping Mask 15ml, YSL Black Opium EDP 7.5ml, YSL The Shock Mascara 2ml, Victor and Rolf Bonbon EDP 7ml, Victor and Rolf Flower Bomb EDP 7ml, Kiehls Ultra Facial Cleanser 30ml, Kiehls Creme de Corps 30ml, Kiehls Midnight Recovery Concentrate 4ml, Lancôme Genifique Serum 7ml, Lancôme Absolue Precious Cells Day Cream 15ml, Lancôme Bi-Facil Eye Makeup Remover 30ml, Lancôme Tonique Douceur 50ml, Lancôme Galatee Confort 50ml, Lancôme Visionnaire Eye Cream 5ml, Lancôme Matte Shaker 378 3ml, Lancôme Mr Big Mascara 01 2ml, Lancôme Hypnose Mascara 2ml, Lancôme Tresor La Nuit EDP 7ml, Lancome La Vie Est Belle EDP 4ml, Lancôme Mini Crayon Khol 0.7g, Urban Decay All Nighter Setting Spray 15ml, Urban Decay Eye Shadow Primer Potion 2ml

Kan köpas här: Selfridges
 
 
Nr. 7. Adventkalender från DECLÉOR
Innehåller: Denna lyxiga box är fylld med 24 utvalda hudvårdsfavoriter till både ansikte och kropp från Decléor.
Kan köpas här: Eleven
Nr. 8. ELEVENS egna adventskalender
Innehåller: En julkalender värd hela 5000 SEK! Varumärken som du hittar i eleven Christmas Calendar är: LancômeSigma BeautyClarinsSensaiYves Saint LaurentBiothermOPIElizabeth Arden PROSwiss ClinicDecléorElemisBaborAkademikliniken SkincareMario BadescuEfva AttlingKérastaseBalmainSkin79bareMineralsGUCCI och Elizabeth Arden.
Kan köpas här: Eleven
Nr. 9. ASOS egna adventskalender
Innehåller: 24 blandade produkter ur asos sortiment.
Kan köpas här: Asos
 
 
Miss Baby Peaches

Har så många gånger tänkt at jag ska prova en sån här typ av kalender men det blir verkligen aldrig av, haha! Dock gillade jag den från Nyx, en sån skulle jag kunna tänka mig!

Svar: Ja, jag vill också ha den från NYX! Måste bara köpa den haha <3
jeyasstil.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress