En kvällslista

Om du fick välja vem i världen du skulle äta middag med ikväll, vem hade du valt?
Någon som njuter av mat lika mycket som jag. Vill till någon häftig restaurang, Gastrologik är nog min i särklass häftigaste matupplevelse, även om jag inte blev så mätt ha ha

Om idag var din perfekta dag, hur skulle den se ut då?
Då skulle jag ha fullt sjå med att upptäcka en ny stad, i ett nytt land. Springa runt och glo på sevärdheter, shoppa, fika och äta en himla massa god mat på en uteservering med solen i ögonen! Jag glömde nämna att jag naturligtvis skulle ha vaknat upp på ett mysigt hotell och avnjutit en god hotellfrukost, helst i sängen i form av roomservice, innan dagen startar ;). Och viktigast av allt, ingen stress!!!

Vad räddar du om det börjar brinna?
Kan inte komma på något som är värt att rädda i stunden. Alla fotografier har jag i källaren... Mitt pass? Känns som det kommer bli så krångligt annars. Hade jag haft ett husdjur eller ett barn hade det ju självfallet varit svaret :)

Vad är det roligaste som har hänt under veckan som varit? 
Ha ha det är ju bara tisdag idag. Får väl säga dagens fina möte.

Dagens humör? 
Glad.

Dagens outfit?
Blåa jeans, vit peplum tröja, rosa kappa och mina Tommy Hillfiger stövlar. 

Vad har du tänkt mycket på?
1. Hur jag vill att mitt liv ska se ut om fem år. Att jag vill ha hittat den rätta, hunnit skaffa två (i varje fall ett) barn, en vovve, en våning och att jag förhoppningsvis jobbar där jag vill jobba. Ska minnas detta inlägg så får jag se hur många punkter jag har lyckats bocka av ;)

2. Har även funderat mycket över hur jobbigt jag tycker det är att prata med tystlåtna personer. Jag vet inte hur jag ska få ur dem saker och ting och det känns som det tar år och dar att komma in på djupet på dessa människor. Vissa personer som jag känner, känns det inte som att jag känner. Förstår ni hur jag menar? Jag älskar diskussioner! samtidigt som jag även tycker om att vara en lyssnare... vill inte enbart prata om mig själv i hundraåttio.

Vad ska du göra imorgon? 
Ska iväg på arbetsintervju!

Dagens låt? 
Lana Del Ray - Lust For Life <3

"'Cause we're the masters of our own fate
We're the captains of our own souls
There's no way for us to come away
'Cause boy we're gold, boy we're gold"

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress