Drömspegeln
 
Denna spegel har jag bloggat om förut, den är helt underbar och kommer från Gynning Design. Detta är en utav mina drömprylar och jag måste bara ha den! Vill att den ska hänga ovanför mitt skåp i hallen. Jag har dock enbart hittat den hos rumeriet.se, där den tyvärr är slutsåld (det står dock att den ska komma in i nov/dec).
 
Är det någon som vet om den säljs någon annanstans? Inte ens på Gynning Designs egna hemsida finns den. Jättekonstigt! Hjälp mig gärna :)
 
Edit: Jag hittade den själv nu hos Royal Design. Det sades nämligen först att den inte skulle säljas i så många exemplar, men det verkar som att det inte riktigt stämmer :). Denna ska jag köpa av decemberlönen, då även Royal Design har 10% studentrabatt, som hittat <3. Tips, tips!
Maggie Bergius

Den är verkligen jättefin! Hoppas du får tag på den:)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress