Jul, jul, strålande jul
Ljusstake i båge, Noble, hittar du här
Ljusstake Klossy hittar du här
Ljusstake "liljan" hittar du här
 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 
 
Jag älskar julen! Att klä granen, ta fram julpyntet och adventsfika/julbaka tycker jag är hur mysigt som helst. Mysa i soffan med en filt och med en varm kopp choklad med vispad grädde... kika på julkalendern tidigt på morgonen... åhh. Den första snön är även helt fantastisk, men annars får det gärna vara snö i november och december för min del bara :).
 
Jag själv har ljusstake nr 1 samt "liljan" och jag älskar dem! Skulle även kunna ha de andra här ovan också, har dock tyvärr inte något fönster över ;)
 
1 / 2 / 3

Jag är lite sugen på denna röda sammetskudde att pynta soffan med, är den inte söt? samt badrocken... den är ju bara helt fantastisk! Badrocken är även en del av Ellos Conscious Choice-sortiment. De samarbetar med Better Cotton Initiative för att förbättra bomullsodlingen globalt. Kanske något som är värt att önska sig i julklapp?
Linda

Mycket fina saker!

Petra Olsson

Superfina ljusstakar:)kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress