Winter wonderland
Kolla så fin adventsljusstake som finns hos Newport! Den heter Asteri och är en limited edition. Hade jag inte redan haft två adventssljustakar, skulle jag klicka hem den här med momangen! <3 Newport har även fyllt på med en massa vackra julgranskulor. Åhh vad jag längtar till första advent nu!
 
Imorgon ska vi in med vårt examensarbete. Jag fick ett nervöst sammanbrott och gick till rektorn igår. Haha! Efter att jag slängt ut mig alla mina känslor till våran handledare...
 
Under hela kursens gång har jag väntat på att vi ska få feedback från vår handledare. Och igår när vi hade handledning så hade hon tydligen "problem med datorn". Jag blev så frustrerad då och kunde inte hålla mig längre. Detta ledde dock till att vi tillslut fick ett fåtal kommentarer, en halvtimma efter samtalet avslutades. Dock har hon inte läst igenom hela vårt arbete. Är det inte det en handledare ska göra? I alla fall engagera sig i studenterna? Jag är så himla arg och besviken. Äsch bara skiten blir godkänd nu och att vi får bra konstruktiv feedback från opponenterna.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress