Julklappar till Pappa
 
 1 / 2 / 3 / 4 / 5 / 6 / 7 / 8
 
 
9 / 10 / 11 / 12 / 13 / 14 / 15 / 16 / 17 / 18
 
Jag fortsätter med julklappar till honom. Detta inlägg ger lite inspiration på vad du kan köpa till pappan som älskar att stå i köket eller till mannen som har ett öga för märken och design. För som med tipsinlägget till pojkvännen passar nästan samtliga prylar ovan inte bara till pappa, utan även till pojkvännen eller till brorsan :). Beroende på smak och intresse. 
 
Kommande tips som planeras: Julklappar till mamma, julklappar till bästisen, julklappar till flickvännen, julklappar till de allra yngsta, julklappar under 500 kr, julklappar till julklappsspelet och slutligen min önskelista :). Någon annan lista som önskas? Det blir ju väldigt mycket min smak :). Om jag hinner med kanske jag även gör lite teman "till den idrottstokige" o.s.v. om det inte blir för overkill.
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress