UGGS!
Innetofflor
 
Stövletter
Jag har aldrig varit något fan av UGGS, har alltid tyckt att de har varit alltför klumpiga och fula, fram tills nu! Dessa är mina favoriter. Innetofflorna skulle jag vilja mysa runt med hemma, och jag tror att mina favoriter är stövlett 1 och 2 samt skon med kilklack längst ned. Skulle nog allra helst vilja klicka hem kilklacksskon samt stövel 1! Vilken er eran favorit? Insämmer ni med mig? VILL SÅ GÄRNA HA!
 
Annars var jag på arbetsintervju idag. Känns som jag är lite velig i mitt yrkesval haha. Men denna skola kändes så bra, dock kanske lite mycket ansvar, men det tänker jag att man får hjälp med i början? Kommer dock försöka kräva lönen därefter. Vid sidan om detta jobb har jag hittat en annan tjänst som verkar superintressant!!! Så får jag inte denna tjänst tänker jag söka det andra jobbet :). Känns så skönt att jag känner att min examen inte är bortkastad, då jag upptäckt att jag kan söka jobb på "sidospår" med hjälp av min examen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress