Terminstart
Kavaj Morris Sthlm / Väska Mango / Ballerina Zara / Örhängen Celtini
 
En dagens <3. Idag hade vi kursintroduktion & gick igenom uppgifterna som vi har under vår kommande (& allra sista) VFU. Iihhh. Det är typ skräckblandad förtjusning över det hela. Jag känner mig långt ifrån "klar" samtidigt som jag faktiskt är ganska urless på att plugga nu ;). Vet inte riktigt om jag är redo för 8 h jobb dock haha, blir man någonsin det?
 
Sedan är jag sjukt, sjukt, sjukt nervös inför Oslo, jag hoppas verkligen att vi kommer trivas som fisken i vattnet där. Vi kommer att bo i St. Hanshaugen som känns som ett rätt mysigt område, mer än så har jag inte utforskat Norge ännu, men vi tänkte gå bananas alla lediga helger & upptäcka allt som finns att upptäcka. Oslo känns som en blandning mellan Stockholm & Paris :).
 
Fikade även med Johanna en snabbis under min håltimme idag, två flugor i en smäll, supermysigt även om det kanske var jag som babblade mest :D. Borde egentligen packa nu men jag sitter & glor på Idol, chark-killen från Norrlands röst var ju helt magisk :).
 
Vet inte vad jag tycker om den nya Idol-juryn, känner inte att det är någon kemi, de bara sågar & hånar mest. Eller var det bara under detta program? Sjukt tråkig!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress