Sammetsgardiner
 
Jag har lite beslutsångest. Jag vill nämligen förnya gardinerna som jag har som rumsavdelare (sovrumsdelen), velar därför mellan dessa fyra nyanser just nu som är väldigt olika varandra, därav beslutsångesten :). Tror nämligen att var & en av dessa kan bli bra, men vet inte vilken som kan bli allra bäst haha.
 
De två första gardinerna ger ett lugnare intryck medan de två nedersta fungerar som mörkläggningsgardiner. Den blåa gardinen kan hjälpa till att ta upp övriga accentfärger jag har i bland annat blått (som kuddar, matta m.m) & vitt är ju som sagt alltid vitt. Ljust & fräscht & passar till allt :). Ljusgrått är min favoritfärg men kanske inte lirar lika bra med soffan, isåfall kanske den mörkgråa gifter sig bättre. Problemet är dock att jag kanske kommer uppleva den som för mörk?... När livet är svårt ;)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress