Inredningsdrömmar
Inspiration till ett sekelskifteskök
 
Inspiration till ett badrum klätt i marmor
Bildkällor: Pinterest / Hemnet

Jag har hittat en sekelskifteslägenhet som är behov av renovering av badrum & kök, vilket för mig bara är fantastiskt roligt! Dock är det ju inte helt gratis & när man går på en visning är ju just dessa två rum som det är lite extra viktigt att lägga ett öga på (så att du slipper renovera dem, då det kostar skjortan). Dock har jag i alla fall lagt ett bud, så får se om säljaren nappar eller ej :)
 
Vi drömmer lite om att jag flyttar in i den, då skulle jag vilja renovera den något i stil med det här. Eftersom det är 3m i tak vill jag ha dubbla överskåp, självfallet en marmorskiva & gärna marmor som "stänkskydd". 
 
Att ha marmormönstrat både på väggar & golv i badrummet tycker jag förstorar (& förskönar) helhetsintrycket. För visst är det underbart fint?!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress